Extreme

Jag har typ inget att skriva. Jag gör nästan ingenting nu, sjukskrivningen är slut och lättare jobb sökes. Är väl de och så skolan såklart som ja är halvvägs med. Snart tar ju alla plutt93.or studenten och så ska väl jag va där och gratta de :) Meen jag tänkte iaf meddeloa att doktorn sa att jag får börja rida igen och ta vikter. Vet inte som jag skrev de i inlägget innan men är så jävla glad så ska börja med de igen :D Saknar Bakkus och Kalle o alla små söta ponnisar.
Detta med Extreme så är de klart jag gillar honom än fastän olyckan. Men de fick mig att känna att små hästar är de jag lever på. Han har gjort sitt treårstest i Strömsholm och de gick väl si och så. Han blev inte helt inriden så just nu är på läger för de! Asbra. Snodde lite bilder på Extreme och även de uuurgulliga fölet Edwin som föddes för två veckor sedan :') Grattis Elaine för ditt 7(?) föl.

Extreme
 






Denna är när han var fölis :) Men visst har han blivit snygging. 176 cm nu.

Här är lite bilder på Edwin, nya hingsten.


Jättesöt, Edwin och Extreme är släkt. Samma Mamma - Elaine


Chris Brown - I should've kissed you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0