Roliga nyheter!

Så sant som det var sagt. Det har hänt en hel del kan man säga. Förra veckan tog jag hem mitt körkort :D jag har varit långsam med det men man ska aldrig ge upp. Fixade körningen första gången (pojkflick-varning) haha och provet på 3e, fick inte de lättaste frågorna innan mycket matte o räkna ut blabla. Men denna gång var de allt som fanns med i boken så jädrans nice!! Kirrade alla fordons-frågor (pojk-varning) jag är inte ens bra på själva bilen men tydligen så..aah bevisat. Sen fixade jag alla miljö osv nästan alla på resten. När det var 6 min kvar av provet, tänkte jag "jag kan frågorna, jag har svarat, inga slarvfel, tryck på avluta prov" och då stod det Godkänd med grön text :) Ni skulle sett mig, blev helt stel och de flög runt massa fjärilar haha (efteeeer) svävade på moln fram till de utskivna paprena.. hon sa "grattis, kör försiktigt" haha alla andra i rummet blev dubbelt så sura ;)
Kör typ varje tisdag bara, till Ågesta annars skippar bilen. Är ju inte min -.- utan familjens (pappas) skitbajs på det och han som lovat mig en bil när jag tatt kortet så ändrar han sig!!! gaah "du får när du går på universitet" so-iranie-style. Har ju skaffat en medryttarhäst också, men vet inte hur man kör dit direkt x) i jordbro står hon. Söt liten islänning men seg som duuuh.. och inte den lättaste heller haha. Eftersom hon är så rund så glider jag typ runt haha bästa är barbacka :) Red med my friends på deras medryttarhästars stall, Mellanberg som ja hälsat på lite då o då. Hade då mjukis och jumpadojor x) men gick att rida (gjort de förr ngra gånger) Asta pasta fick jag. Gud så fin häst o rida, han är mjuk men lycket lätt upp huvudet så fort man tar lite, 2 timmars uteritt ^^ Love horses (a)
Hmm vad next? Har tävlat på Ågesta, US-cuppen. Vågade anmäla mig OCH vara med (stolt) kom på 4e plats i dressyren med Bend It (som jag inte ridit på 2 år) de blev delad 2a plats,  då räknas inte 3e så jag blev 4a ist. Funkade jag är glad. Han slängde så mkt med huvudet.. suck. Sedan i hoppningen den 19/2 hade jag Ägrim, ingen häst jag hade något förtroende för men under och efter tvlingen släppt emin rädsla för honom. Kom på 2a plats! Grattis till oss :D kom totalt på 3e plats hos hästarna. Helsjukt. Trodde inte jag var såå bra jämfört med de andra. Alla red så korrekt och bra.. Aah lyckan var på min sida.
Nu är det lov, vet inte riktigt vad man ska göra. Jag är hos flickan nästan hela lovet men för övrigt måste jag till expert och kolla fjärranslutare till kameran. Om man ska kunna fota sig i min studio :) som jag heller..inte..har testat haha men vet att den fungerar bra. Ska försöka träffa mina vänner så mkt som det går nu. Freyja rider jag på eftermiddagen. Kontakta mig! PS: har blivit smalare efter att minskat på ätandet och tränar mkt :) mina byxor är förstora i midjan :P


Lady Gaga - Born this way


Wiz Khalifa - Black and Yellow

Orkar inte slänga upp massa musik idag, sorry fans♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0