Det nya Jag

Vet inte riktigt vad jag skulle haft som rubrik.. Hänt lite smått och gott, fått hem en playstasion 3. Pretty cool vet dock inte vad jag ska göra med den haha (?) några roliga spel ni kan skicka över och spela här? Vore soft. Jag har tävlat i dressyr på Bend It den 29/1. Kom på 4e plats, skulle varit delad 2a (samma procent som de) om de inte var för stilpoängen men ska inte klaga, det var kul plus att jag inte ridit pållen på två år! Det blir hopp-tävling den 19/2 på storhästen Ägrim. Undrar hur det kommer gå, har fortfarande flashback från när vi hoppade under lektion (2 år sen det med) och då vägrade han vid varenda hinder. Flög nästan av haha därför. Vill inte få samma sak att hända, speciellt inte under tävling!.. -Var snäll nu Ägget. Jag har också varit modell för en dag på Model House. Det var kul under fotograferingen men de lurar på pengar! Ogilla verkligen plus att de var väääldigt få bilder man fick. Inte värt pengarna, så därför har jag byggt en hemmastudio som är klar! Gjort den på ett simpelt sätt, lakan och lysande lampor (fotolampa) och övrigt. Systemkamera har jag men inte något roligt objektiv (originalet 18-50mm) och Nikkor 50-200mm, men den är ingen nytta innomhus. Retuchering är jag väl si och så på. Detta är mest för skoj, så vill ni bli plåtade är de bara att höra av er! :) Smink o kläder får ni själva fixa/ta med. Blir de någon seriös verksamhet kanske jag tar någon slant eller en gärning för det ;) Till sist..dam dam dam *trumvirvel* lyckades på uppkörningen på första försöket! Thihi, visst tog lång tid innan ja börja köra men de är resultatet som räknas!
Idag har jag inte gjort mycket, är ledig från skolan (skönt fast tråkigt) laddade ner lite spel till mobilen, lite underhållande under lektionerna höhö. Mamma har dratt ner till götet, jag vill de med men har annat i vägen. Suger -.-

Här är ett litet klipp jag filmade i lördags när vi tömkörde Birk. Så söt, busponnyn.


Ågesta Birk


Usher - More



Ne-Yo - I'm in Love


Dr. Dre ft. Akon, Snoop Dogg - Kush


T.I ft. The Dream - No Mercy


T.I ft. Eminem - That's All She Wrote
(jag är ett litet fan av T.I men tkr inte alla hans låtar e bra)

Till slut, hade lovat denna kille att bädda in hans låt. Är det någon jag tycker är bra och bör fortsätta tills man lyckas så säger jag det. Därför, varsågod, var snälla.

Linuz Svenning -
My living Thruth (hans egna låt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0