Förberedelser till studenten

Sådär, hej hej! Var ju ett tag sen jag skrev på bloggen, försöker hålla mig till en gång i månaden men har inte orkat tänka på den så himlans mycket. Men nu har jag tid :) Jag har ju tatt körkort etc. som jag skrev i tidigare inlägg, dock ska min medryttarponny Freyja åka tillbaka till sin riktiga ägare senare i Maj..! det är snart! :(Ogilla, nu när allt går så himlans bra med henne, älskar verkligen att rida inne i skogen och hoppa över hinder. Aja får njuta av den studen jag är kvar. Jag håller mig även till Ågesta såklart och Mellanberg, men där rider jag inte (eller då och då) hah när folket vill ha hjälp med deras hästar annars tar jag hand om shettisarna, just nu en som jag tömkörde i 1,5 timma ute. Hon var jätteduktig och vi har bestämt att sätta vagn bakom henne i helgen men först måste vi sätta dit hjul ;)
Nationella proven har varit också i svenska B, NU är det verkligen slutet av skoltiden, det känns i hela kroppen! Sista etapperna i skolämnena. Flaket är betalad och alla mina söta vänner får åka med ^^ hehe eller de är bara och säga till. Studentskivorna är igång, vi har då ingen utan går på andras. De är ingen idé att tjata om att jag ska komma, jag går efter min planering :) Volleybolltuneringen var i onsdags, lärarlaget vann, kollade inte på hela.
Finns inget mer att ta upp? Solen har dykt upp och det är över 15+ grader. JUSTE! På tisdag den 19 april (nu på påsklovet) flyger jag själv upp till Luleå, och därifrån bilresa till Piteå. Tänk, blatten ska upp till kalla Norrland :P blir säkert jättekul! Har en vänn där uppe med häst ifall alla mina läsare(?) ville veta haha. Nu blir det musiktime.


J. Valentine - She Worth The Trouble


Chris Medina - What are words


LMFAO - Party Rock Anthem


Dalenbarn ft. Danjah - Södra Sidan


Allyawan - Come Around And Go


B.o.B ft T.I - Not Lost ♥♥


Freyja i vintras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0