Det svider när du sviker

På senaste har det rullt på, gud vad året går fort. Snart är det första adventljuset som tänds, halloween är passerad. Hade utgång en gång på väldigt länge, trevligt var det och som jag fick dansa haha. Körningen går som en dans, nu är det bara teorin kvar som jag måste nöta på sen blir det osäkra vägar i stockholm :) skojar bara! Har haft besök från lite här och var men det har inte alltid gått som man vill. Alla har bättre och sämre vänner, jag blev sviken av en som jag trodde man kunde lita på men ack tyvärr. Åren som vänskap fungerade tydligen inte. Tack säger jag till de som jag kan träffa och som lyssnar samt är medlidande. Tack ♥
Den 18 och 19 november är det saco mässa i älvsjö. Självklart att jag kommer utnyttja det, har redan lagt upp ett schema men min grundutbildning försvårade allting. Blir det extra kurser? jobbigt.. Vet vad jag vill, eller jag vet om mina starka intressen och det är exotiska djur, vetrinär, resor, språk. Sen är det ågesta också, de närmar sig sitt slut. Jätteledsen över det men jag har bara inte pengar för det plus att det finns en viss gräns till man slutar lära sig mer från skola. Söker massor utav jobb men ridningen tar inte slut för kommer skaffa medryttarhäst. Småkikat runt redan. Dags för musik!


Jessie J - Do it like a Dude


Pitbull ft. T-pain - Hey Baby


Nelly - Just a dream


T.I. ft. Chris Brown - Get back up


Shakira ft. Dizzee Rascal - Loca


Enrique Iglesias - Hero


Highwon - Från hjärtat


Shontelle - Impossible


Colby O'Donis ft. Akon - What you got ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0