Summertime

Har ännu en gång lyckats att uppdatera bloggen segt höhö (not so proud), men jag har iaf  klippt mig kort kort. Gått på 2 student-middagar och sveriges största slutskiva! Det var en grym fest, segt i början men närmare midnatt var hela dansgolvet fullt. Träffade gamla vänner och lärde känna nya :) Dansade häcken av mig, drack inget (nykterist) ^^. Jag har jobbat klart en vecka i stallet med HRK (handikappade), fick benhinneinflamation och de gör så ont vissa lägen + halsen har svullnat upp. Men jag är frisk! Kanske får jobb på pappas jobb eller på McDonalds;) kontakter e nice. Den 24 juli drar jag till kära Göteborg och senare till Varberg♥ Jag älskar DJ-musik.
Sen extra tillägg, min älskade Caimona har sen 30/6 varit borta i 4 år, RIP gumman.♥
Men nu ska ni få mer musik ;)


T.A.T.U - All the things She said


Alexandra Burke ft. Pitbull - All night long


Eminem - Not Afraid


Travis McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire


The Game ft. Mars - Through My Eyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0