Årets sjuka

Jag vet inte om jag lägger in ett till inlägg i år. 2010 har gått så otroligt snabbt, sjukt. Och påtala om sjuk så är jag det nu för första gången i år. Bra immunförsvar? ;) Jag har världens täppa i näsan och hostar/nyser jämt. Tempen orkar jag inte ta men har bestämt mig, idag ska jag göra mig frisk. Blir att ta massa lager kläder, sova, svettas och ta en ipren. Jag älskar vintern, när snön lagt sig är det de vackraste som finns som nu. Jobbigt med minus-graderna bara. De som sätter igång förskylningen.
Vad mer.. jo korsetten har kommit på igen. Eget val, måste hålla formen (a) den är en plåga att ha, gör så jävla ont. Trycker in i revbenen, lättare att sova i. Jag ska börja träna också något mer, gym är lockande men avskyr att gå själv. Vet de perfekta gymmet också men behöver en nice partner som pallar göra mig sällskap höhö :) Hör av er stockholmare!
Har inte så mkt musik och erbjuda..enjoy!


Chris Brown - Yeah x3


Mohombi ft. Nelly - Miss me


Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro


Same Blood Boyz - Dealer Shit


J-Son - Window


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får gratis träning på "itrim" i farsta tors-fre vi kan gå dit o testa också! vi SKA börja träna till nästa år :D

2010-12-07 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0