Webbdesign i teknik

Sitter snarare framför internet o surfar i skolan just nu och drive by:ar 3 pers i klassen men har lyckats med 2. André och Michal hehe (666) Andreas är och surfar på några knasiga bilder som man ska garva åt, skrattar snarare åt araben i klassen :P Finns stora skämt om allt o alla i klassen. Efter lektionen som är i 3 timmar så ska jag direkt till Huddige med cusin Sandra ^^ Fick fet diss igår och skit i that, gå vidare och snart är de fredag :D Danstävling då men ska kila iväg efter o ha mys mys i hope :) Nej nu ska jag fortsätta mobba klassen p=)
Jag Saknar Osvaldo & Josef :( Okej Osvaldo vare över ett år sen men han gick ju i min klass i 3 dar o vilken kontakt vi fick kompisen min. Har inte någon kontakt alls nu men jag sakar honom endå bre. Josef min jobbarkompis från i sommar i Huddinge sjkh. Har ingen kontakt heller med honom men jag vet mer om de än Osvaldo :)(
Jag saknar er grabbar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0