Top Wesselton

"Let me put the big boy in you life" // T.I
Väx upp! De är lätt att skylla ifrån sig men på oskylldiga. Jag var inte ens inblandad i smeten och nu är jag det eller? Moget.. riktigt moget. Aja jag pluggar och har mkt att göra, musik stöttar mig.  Red Wesselton förra veckan 10/11 och idag 17/11. Idag gick de super, han är rena giraffen som gärna spänner sig men jag tycker att jag fick honom i mjuk form förutom i galoppen alla gånger som gick säääämst!! Min sits fick ett stort + idag och några timmar efter träningen (22.33) känner jag verken längst ryggen. Haha träning = smärta :) Översätt hans namn om ni kan :) I know what it means.. eller har fått ett hum från de haha. Han har förändrats från en stel "halt" giraff-häst till en mer mjuk dressyr-giraff-häst :P ♥

s
Top Wesselton - f.970510
e. Bernstein 761 - u.Classique


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0