Rest In Peace

Yo everyone! Tråkiga nyheter som har dykt upp och övrigt som var förr men men. En släkting har gått bort 17 November och de är väldigt tråkigt.. tänker inte uttala namn eller något om livet, men hon var en stark kvinna! Må gud bevara dig i all frid. Och idag 19 november var det exakt 2 år sedan helsystrarna Wanya och Windy gick bort :( Min älskade Wanya, fick uppleva mysiga ritter och lärde mig en hel del.. Älskade hästar ♥ Måste lägga till att på söndag fyller pappa år och våran bästaste katt Sotis Thomas Ghorbeh har varit borta i 2 år :(
Hur jag mår är inte heller det bästa, har ont i kroppen om inte på tal om armen där sprutan sattes in!! (18/11) Har lite feber, frosta och går allmänt seeeegt -.- Inget som smittar men de går trögt för mig, tur är att man fick sovmorgon imorn! Wihoo :)

w
Wanya (grå) & Windy (mörkbrun)
RIP 19 november 2007

c
Sotis Thomas Ghorbeh
RIP 22 november 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0