Music

Ojojoj vad mycket film jag har kollat på i helgen (2012, Saw VI, Paranormal Activity, MJ - This is it ..osv.) och ännu är helgen inte slut. Var iväg en sväng till älvsjö mässan och hälsa på Joanna och lite folk som gick runt, på tal om folk kom en random brud som går i gubbis och passerade mig med komentaren "jag känner igen henne..." och vände sig om, vilket jag också gjorde. Såg vem det var men glömt namnet (a) jag frågade ut henne vart jag sett henne innan haha. Jaja vidare hem till Joanna och kollade på någon parodi av skräckis.
Hittade en bra låt på youtube av T.IClifford Joseph Harris Jr. och såklart får ni extra musiktillägg.


T.I - Hell of a Life


The Game, Chris Brown, Usher, P Diddy - Better on the other side


The Game ft. Andre Merritt - Better Days


2Pac - Changes ♥


Kesha - Tik Tok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0