Flemingsberg

Lite sent att lägga in den roliga dagen runt i 141-trakterna. Var annars på Onsdagen 5/11. Får inte glömma att jag red Mr Kivi igen i tisdags och de gick bra, spreciellt i galoppen då de gick super :) Men nu kommer texten.
Onsdagen den 5 November 2009 *hehe*
Efter plugget som ja slutade tidigt ifrån, runt halv två tiden åkte jag och Sandra till sjukhuset och mötte mamma. Skulle kolla vad nästa "sjukdom" var för något, mina svinkoppor är över tack och lov.. men istället fick jag något annat skit. Så nu fortsätter tabletterna rulla i mig med citron. Åt kebab och handlade sedan i flempan centrum, stötte på min lilla fiende (liten o liten va väl att ta i.. biff) inget hände, köpte mina älskade citroner :) Var rena labyrinten där inne speciellt med Sandrii som köper loss bland superrabbatten haha! Tappade bort mami men såklart hittade vi varandra. Promenerade i hagelregnet til pendeltåget, ojoj vad ont de gjorde. Äntligen hemma och drack en varm kopp cappuchino med lite plugg ♥ ett gott avslut¨



Idag klippte jag mig :D Kortare och upptappning, värsta volymen hehe. Tack Matilda för tipset! Ätit massa citron och varit med Sassy i liljeholmen där man blev klippt, ska bli shoppingtur imorn asså. Senare blev de en liten träff med de gamla igen o promenad.


 
Rihanna - Russian Roulette
Tycker denna låt av Rihanna är riktigt fin och bra så höj volymen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0