We need more Music

Visst stämmer rubriken? hehe musik peppar verkligen en när man är botten, de följer liksom hur man mår. Är man glad vill man bara hoppa upp och ner och då passar mer akon-musik kanske. Jag vet inte er musiksmak alls men hur min är, de är random. Gillar de som de flesta ungdomar gör, Hiphop, RnB, Reggie, lite rock och lugn fin musik osv. (inte som Carolas men utländska, franska..) Tyvärr hittade jag inga videos på låtarna så de blir lyrics istället, då kan ni försöka sjunga med hehe. Fått tips från vänner nära som kära + mig själv :) Lyssna noga nu läsare ♥


Ginuwine - Last Chance


Akon - Clap Again


Chris Brown ft. Piles - What I Do


2pac (rip) ft. Akon - Keep on callin


Jay-Z ft. Alicia Keys - Empire State of Mine


Chris Brown - Crawl


Chris Brown - So Cold ♥


Il Divo ft. Celin Dion - I Belive in You


Rick Ross ft. Akon - Cross that line (omgjord video)

Finns så mycket mer superbra musik men älska de här först sen lägger jag nog upp mer o mer :)
Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0