TopModel

Haha rubriken är väl inget att följa direkt men lekte lite modell eller snarare var jag de i stan idag med Sandra. Kollade och provade ut de sexy shoes'n i den tyska affären under gallerian. Gillar de grovt mycket och de ska bli ett köp snart! Jag sa innan att jag inte gillade högklackat men de här var inte så jättehöga som de ja testade i söndags + de här är mer min stil. De är ju såklart inför sommaren och kanske andra roliga tillfälligheter :) Har varit jätte onyttig idag, fy bara fet och dålig mat som ska ändras. Måste börja träna igen vill inte få fetmage över rutorna som heller inte syns *fniss*. Ni få unika läsare får även se en skymt av min dresscode idag ;) Och vill tillägga att när jag handlar, köper jag snygga, praktiska saker för billigt pris. Jag bryr mig inte alls om vilket märke som ligger bakom gillar bara inte när de visas på plagget. Imorgon är de ridning!! träna träna träna och söka jobb. (låtit som en bög genom de hela haha) Ciao ♥


Halva min body och ser jättelång ut vilket ja inte är (?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuung blogg,

tung stil du har, vart är koftan köpt från ?

2009-12-14 @ 23:06:10
URL: http://craaazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0