Salam azizam!

Ursäkta mig såå mycket för min dåliga uppdate men vet inte riktigt vad jag ska skriva ner haha. Har blivit kallad för svenne på senaste höhö men ser inte ut som en även hur mycket jag än försöker... inte för att jag gör det? Jag har ridit och tränat och pluggat jättemycket och varit med vänner. Inget mer än så! Vinterlovet närmar sig & lucia :) Fast lucia är inte min grej.. efter alla uppträdanden som jag varit på har jag fått kommentarer från vuxna och vissa barn "Du borde ha varit lucia, svarthårig och vit hy, naturlig ställning och kropp.." Jag tackar så hemskt mycket för de fina orden men tiden gå och jag står på mina bara ben. Inget speciellt men lite udda, alla är unika!
Den 28 december närmar sig och tro eller ej men de kommer säkert inte vara min dag.. finns en story från förra året men orkar inte dra denm but live it up! Ska inte bittra och bita på naglarna nu är de nutiden vi lever i. Jag red Bend It i tisdags (8/12) och han var speciell haha. Han är så runt och tjock den hästen så sadeln glider lätt åt sidan på hans supermjuka päls, för övrigt gick det super. Ja menar första gången ska man inte klaga på, de kan aldrig bli sämre :)
Idaag var jag och shoppade!! Weei de behövdes, har varit inne och surfat på Gina Tricots affär i snart en månad så nu var det dags att åka en sväng till farsta och handla. Köpte julklapp till baba för ett tag sen o nu är de mamma kvar.. hm några bra tips? Jaja jag kommer på nått och till mig själv.. tam tam tam taam..! (Hoppas nu inte ni andra köper liknande!) Jag tycker de är supersnyggt och något helt nytt på mig, vågat ju!


Brun/grå kofta och svart linne

Avslutning

Blattekatten Sotis, saknar min sötkisse.
Tycker han är ett fint avslut på dagens bloggade och nej han finns
inte mer för er som frågar. Örat är lite knögligt och de är inte pga
bilden utan när vi köpte honom blev hans öra svullen men svullna ner till "knöggel".
Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0