Lost My Voice II

Jahapp! Tänkte skriva lite här om dagen, typ i förrigår men tiden gick och jag glömde bort bloggen men läste alla andras! Gillar att läsa era små blogglivande med bilder och så :) Men i Tisdags (15/12) så hade jag Parma, hon var piggelin och jag var sämst. Var sjuk och jag orkade bara inte rida de bästa jag kunde utan det var "låt hästen jobba, jag hänger med." haha så lat man kunde vara. Onsdagen därpå träffade jag Matilda och Emelie i stan, köpte mina snygga skor! ♥ Men de får ni andra inte se på mig irl förrän den stekande solen skiner extra mycket.. mer till +grader iaf haha. Träffade några andra och vi satt på donken och roade oss, mobbade mig lite med ett litet troll i skymtningen dvs Punk-shop.. läs Matildas blogg för mer beskrivning (a). Igår torsdag hände inte mycket, en långsam tråkig dag och jag var sjuk, fy säger jag bara. Slutade halv sex och jaa förlorade min röst på kvällen, det är andra gången i år jag förlorar min röst! Idag (18/12) hade jag heller ingen röst. Var avslutning i skolan, fikade med klassen och lyssnade på rektorns tal, musik och spaning. Åkte till Farsta och träffade brorshään, träffa många av hennes "gangtah"vänner *hoost* haha och hennes göttklass ;) Gick och kollade på kvickentorps skolavslutning i farsta gymansiet men på vägen dit, ha-ha vafan var de för några stalkers? ett stort ?! ofta? haha? Efter dramatiken drog jag till länna med morsan och jaa.. var där haha vårat ärende fanns inte där längre -.-

Nu får ni se lite från dagarna ;)


Snöstorm: dag 3
 

Ciao ♥


Suga Suga - Baby Bash


Kommentarer
Postat av: Anonym

såååå bra blogg!

ska kolla in denna! tips på låtar,perfekt! (Y)

2009-12-23 @ 00:01:42
Postat av: brorshään

Hahaha mina vänner e tuffa ;D Men våra stalkers ouff :O

2009-12-24 @ 20:43:49
Postat av: Imanbooooi

låten is rockiiiiiin , fet låt !

2009-12-31 @ 01:54:47
URL: http://imajjten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0