Jag saknar det Jag behöver

Fick lite planer tills idag från igår att åka själv till handen och kolla runt om de fått in något intressant. Så det blev av fast i en väldigt seg takt. Felicia kom med och vi gick runt lite, hittade ett par ljusblå jeans men de var väldigt osäkert om jag skulle ta de eller inte. De satt så precis och perfekt för stunden men tänk efter tvätten? kanske blir de för tight! Nej ska lämna tillbaka de imorgon. Mötte Matildish och vi drog till farsta, där fanns riktigt checka jeans-leggins som var snygga och satt perfa haha. De blev såklart snack om allt och alla :) Snart är de nyår!! Sista dagen imorn och jag vet inte vad jag ska hitta på, om jag stannar hemma eller om ja kommer ut. Samma sak varje år och mitt nyårslöfte blir att sluta med choklad (vilket jag ändå inte äter mycket av alls) Åt på taco-bar och omg vad gott haha de var länge sen!

Ljusblå jeans (199 kr) Gina Tricot
Grå jeansleggins (299 kr) Cubus


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: hahah yee :D har du msn eller nått? vi kanske kan snacka lite, vore kul :) sis ; ) Hha

2010-01-03 @ 01:42:40
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0