Chris Brown

Chris är en kille som går igenom en del just nu. Inte för att jag läser om honom men man får ju reda på massa saker genom andra och om de står något intressant i tidningen.. Iallafall så tycker många illa om honom och andra är helt störtkär.. de är inte jag men jag diggar honom. Alla hans låtar är inte bra enligt mig, andra har andra åsikter och de får ni tycka, men jag gillar vissa och de flesta är när han sjunger solo. Ännu en gång så hittar jag inga videos, vissa är med lyrics och andra med bilder. Ni får lyssna (och se) på de som de är! Själv har jag inte gjort något speciellt idag, vänner är till för att utnyttjas -.- och så är de en speciell dag.. ännu mer -.-'


Chris Brown - Young Love


Chris Brown - Electric Guitar


Chris Brown - Fallen Angel


Chris Brown - Glow in the Dark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0